Nejčastější dotazy, které nám lidé kladou
Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější obecné dotazy k dopravě a platbě, k reklamacím a vrácení zboží. V případě, že zde nenaleznete odpověď na jakoukoli ze svých otázek, neváhejte nás kontaktovat.
-
Jak dlouho trvá přeprava zboží?
-
Objednávky expedujeme průběžně dvakrát denně, během pracovních dnů. Doručení trvá v závislosti na zvolené přepravní metodě a vytíženosti přepravce 1 až 3 dny. V případě, že vám objednávka nedorazí nejpozději do 7 pracovních dnů, něco není v pořádku. Prosím kontaktujte nás a my sjednáme nápravu.
-
Objednávka mi nebyla doručena, co teď?
-
Pokud Vám objednávka nebyla doručena, je možné, že se během přepravy ztratila nebo nastal jiný problém. V případě, že Vám objednávka není doručena během 7 dnů od objednání, prosím kontaktujte nás a my vše ostatní vyřešíme, aby se k Vám objednávka dostala co nejdříve.
-
Kde si mohu objednávku vyzvednout osobně?
-
Osobní vyzvednutí objednávky je možné přímo v našem logistickém středisku, jehož adresu naleznete na podstránce s kontaktními údaji. Osobní odběr je možný i na pobočkách Zásilkovny, dle aktuální nabídky poboček. Konkrétní pobočku si můžete vybrat v průběhu objednávkového procesu v našem e-shopu. Je velmi pravděpodobné, že jedna z poboček Zásilkovny je v pěší dostupnosti vašeho bydliště nebo pracoviště, proto je tento způsob dodání velmi výhodný a pohodlný.
-
Jaké jsou ceny přepravy?
-
Ceny přepravy se mění v závislosti na aktuální nabídce přepravních metod. Ty jsou vždy aktualizovány v nabídce přepravních metod, která se zobrazuje v nákupním košíku našeho e-shopu.
-
Je možné platit také převodem na bankovní účet?
-
Přímá platba převodem na bankovní účet bohužel není možná. Přejete-li si objednávku zaplatit předem, doporučujeme zvolit platbu bankovní kartou prostřednictvím platební brány PayU. Tuto platební metodu si vyberte během objednávkového procesu. Je to jednoduché, bezpečné a pohodlné.
-
Co když mi předem zaplacená objednávka nebude doručena?
-
Pokud jste platili předem kartou a objednávka nepřišla ani po 7 dnech po objednání, kontaktujte nás a my vše vyřešíme. Buď zajistíme, aby byla vaše objednávka rychle doručena, nebo pokud to nebude možné, platbu vrátíme na vaši platební kartu.
-
Přišly mi jiné produkty, než byly objednány. Co teď?
-
Pravděpodobně došlo k záměně zásilek v logistickém středisku. V takovém případě nás prosím kontaktujte. Obratem zajistíme, aby Vám byla dodána správná objednávka a aby byla od vás bezplatně vyzvednuta nesprávně dodaná objednávka.
-
Co v případě nespokojenosti s účinkem produktů?
-
V takovém případě můžete produkty vrátit do 30 dnů od jejich nákupu a my Vám vrátíme peníze. Více o vrácení peněz naleznete na stránce „Garance“.
-
Jak vrátit produkty zpět?
-
Produkty lze vrátit jejich zasláním na korespondenční adresu uvedenou v kontaktních údajích. K produktům nezapomeňte přibalit nákupní doklad a číslo účtu, kam si přejete poukázat platbu za vrácené zboží.
-
Je třeba zdůvodnit, proč zboží vracím?
-
Vracíte-li zboží do 30 dnů od jeho zakoupení, nemusíte to nijak zdůvodňovat. Jednoduše Vám bez dalších otázek vrátíme peníze zpět. V případě, že se jedná o reklamaci po uplynutí 30denní garantované lhůty, je nutné uvést důvod reklamace.
-
Jaký je rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží v rámci 30denní garance?
-
Garance spokojenosti je 30denní období, které začíná běžet od zakoupení produktů. Během tohoto období můžete produkty kdykoli vrátit i bez udání důvodu a my Vám pošleme peníze zpět. Po uplynutí této doby můžete podat reklamaci, ta už musí být řádně odůvodněna a musí se týkat objektivních faktorů poskytnutého zboží nebo služeb. Reklamace může být vyřešena výměnou zboží, vrácením peněz nebo jejím zamítnutím. Při řešení reklamací se řídíme platnou českou legislativou.
-
Kde lze nalézt odpovědi na otázky týkající se konkrétních produktů nebo jejich účinků?
-
Odpovědi na nejčastější dotazy týkající se konkrétních produktů lze nalézt na podstránce týkající se produktu, o který máte zájem. V menu si vyberte konkrétní produkt a klikněte na něj. Odpovědi na časté dotazy se nacházejí ve spodní části stránky.