Nejčastější dotazy, které nám lidé kladou

Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější obecné dotazy k dopravě a platbě, k reklamacím a vrácení zboží. V případě, že zde nenaleznete odpověď na jakoukoli ze svých otázek, neváhejte nás kontaktovat.

Jak dlouho trvá přeprava zboží?

Objednávky expedujeme průběžně dvakrát denně, během pracovních dnů. Doručení trvá v závislosti na zvolené přepravní metodě a vytíženosti přepravce 1 až 3 dny. V případě, že vám objednávka nedorazí nejpozději do 7 pracovních dnů, něco není v pořádku. Prosím kontaktujte nás a my sjednáme nápravu.

Objednávka mi nebyla doručena, co teď?

Pokud Vám objednávka nebyla doručena, je možné, že se během přepravy ztratila nebo nastal jiný problém. V případě, že Vám objednávka není doručena během 7 dnů od objednání, prosím kontaktujte nás a my vše ostatní vyřešíme, aby se k Vám objednávka dostala co nejdříve.

Kde si mohu objednávku vyzvednout osobně?

Osobní vyzvednutí objednávky je možné přímo v našem logistickém středisku, jehož adresu naleznete na podstránce s kontaktními údaji. Osobní odběr je možný i na pobočkách Zásilkovny, dle aktuální nabídky poboček. Konkrétní pobočku si můžete vybrat v průběhu objednávkového procesu v našem e-shopu. Je velmi pravděpodobné, že jedna z poboček Zásilkovny je v pěší dostupnosti vašeho bydliště nebo pracoviště, proto je tento způsob dodání velmi výhodný a pohodlný.

Jaké jsou ceny přepravy?

Ceny přepravy se mění v závislosti na aktuální nabídce přepravních metod. Ty jsou vždy aktualizovány v nabídce přepravních metod, která se zobrazuje v nákupním košíku našeho e-shopu.

Je možné platit také převodem na bankovní účet?

Přímá platba převodem na bankovní účet bohužel není možná. Přejete-li si objednávku zaplatit předem, doporučujeme zvolit platbu bankovní kartou prostřednictvím platební brány PayU. Tuto platební metodu si vyberte během objednávkového procesu. Je to jednoduché, bezpečné a pohodlné.

Co když mi předem zaplacená objednávka nebude doručena?

Pokud jste platili předem kartou a objednávka nepřišla ani po 7 dnech po objednání, kontaktujte nás a my vše vyřešíme. Buď zajistíme, aby byla vaše objednávka rychle doručena, nebo pokud to nebude možné, platbu vrátíme na vaši platební kartu.

Přišly mi jiné produkty, než byly objednány. Co teď?

Pravděpodobně došlo k záměně zásilek v logistickém středisku. V takovém případě nás prosím kontaktujte. Obratem zajistíme, aby Vám byla dodána správná objednávka a aby byla od vás bezplatně vyzvednuta nesprávně dodaná objednávka.

Co v případě nespokojenosti s účinkem produktů?

V takovém případě můžete produkty vrátit do 30 dnů od jejich nákupu a my Vám vrátíme peníze. Více o vrácení peněz naleznete na stránce „Garance“.

Jak vrátit produkty zpět?

Produkty lze vrátit jejich zasláním na korespondenční adresu uvedenou v kontaktních údajích.  K produktům nezapomeňte přibalit nákupní doklad a číslo účtu, kam si přejete poukázat platbu za vrácené zboží.

Je třeba zdůvodnit, proč zboží vracím?

Vracíte-li zboží do 30 dnů od jeho zakoupení, nemusíte to nijak zdůvodňovat. Jednoduše Vám bez dalších otázek vrátíme peníze zpět. V případě, že se jedná o reklamaci po uplynutí 30denní garantované lhůty, je nutné uvést důvod reklamace.

Jaký je rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží v rámci 30denní garance?

Garance spokojenosti je 30denní období, které začíná běžet od zakoupení produktů. Během tohoto období můžete produkty kdykoli vrátit i bez udání důvodu a my Vám pošleme peníze zpět. Po uplynutí této doby můžete podat reklamaci, ta už musí být řádně odůvodněna a musí se týkat objektivních faktorů poskytnutého zboží nebo služeb. Reklamace může být vyřešena výměnou zboží, vrácením peněz nebo jejím zamítnutím. Při řešení reklamací se řídíme platnou českou legislativou.

Kde lze nalézt odpovědi na otázky týkající se konkrétních produktů nebo jejich účinků?

Odpovědi na nejčastější dotazy týkající se konkrétních produktů lze nalézt na podstránce týkající se produktu, o který máte zájem. V menu si vyberte konkrétní produkt a klikněte na něj. Odpovědi na časté dotazy se nacházejí ve spodní části stránky.

Vyberte si jeden
z kvalitních produktů NEURINU

Serotogen

Serotogen

50 tobolek

Doplněk stravy pro dobrou náladu a radost na každý den

539,00 

Momentálně nedostupné

Calmgen

Calmgen

50 tobolek

Doplněk stravy podporující snížení úzkosti a stresu

575,00 

Momentálně nedostupné

Melatogen

Melatogen

50 tobolek

Doplněk stravy pro hluboký a osvěžující spánek

575,00 

Nootrogen

Nootrogen

30 tobolek

Doplněk stravy pro vyšší výkon nervové soustavy a mozku

375,00