Poškozená zásilka
Co dělat když vám přijde rozbitý zboží?

I když zboží balíme pečlivě as důrazem na bezpečnost, během přepravy může dojít k poškození našich křehkých skleněných dóziček. Mrzí nás, pokud se to stalo právě vám. Níže naleznete jednoduchý návod, jak v takovém případě postupovat, abyste o zboží nepřišli.

Pokud jste si připlatili pojištění poškození zásilky, nemusíte nic řešit, jen nás kontaktujte 💖

Zkontrolujte zásilku při doručení

Doporučujeme zkontrolovat stav zásilky ihned po doručení – ještě v přítomnosti kurýra. Pokud si všimnete viditelného poškození balíku (přetržený obal, promáčknutá krabice apod.), sdělte to kurýrovi a sepište spolu škodový záznam. Tento dokument je důležitý při případné reklamaci u přepravce, poškozenou zásilku od kurýra nepřeberte. Kontaktujte nás a pošlete nám kopii záznamu o škodě, abychom mohli začít situaci řešit.

Co když poškození zjistíte až po otevření balíku?

Pokud jste rozbití skleněných dóziček zjistili až po otevření zásilky, prosíme Vás, abyste nás kontaktovali co nejdříve – ideálně do 24 hodin od doručení.

Pro urychlení řešení nám prosím zašlete:

  • 🛒 číslo objednávky,
  • 📜 stručný popis poškození,
  • 📸 fotografie balíku zvenčí, detail přepravního štítku, vyfoťte i vnitřek krabice, včetně poškozeného zboží.

Tyto informace nám pomohou situaci rychle vyřešit a navrhnout vám další postup.

Jsme tady pro Vás

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem nebo telefonicky (kontakty zde). Vážíme si Vaší důvěry a uděláme vše pro to, abyste byli spokojeni.

error: Obsah je chránený!