Pokud jste si připlatili pojištění poškození zásilky, nemusíte nic řešit, jen nás kontaktujte 💖
Zkontrolujte zásilku při doručení
Doporučujeme zkontrolovat stav zásilky ihned po doručení – ještě v přítomnosti kurýra. Pokud si všimnete viditelného poškození balíku (přetržený obal, promáčknutá krabice apod.), sdělte to kurýrovi a sepište spolu škodový záznam. Tento dokument je důležitý při případné reklamaci u přepravce, poškozenou zásilku od kurýra nepřeberte. Kontaktujte nás a pošlete nám kopii záznamu o škodě, abychom mohli začít situaci řešit.
Co když poškození zjistíte až po otevření balíku?
Pokud jste rozbití skleněných dóziček zjistili až po otevření zásilky, prosíme Vás, abyste nás kontaktovali co nejdříve – ideálně do 24 hodin od doručení.
Pro urychlení řešení nám prosím zašlete:
- 🛒 číslo objednávky,
- 📜 stručný popis poškození,
- 📸 fotografie balíku zvenčí, detail přepravního štítku, vyfoťte i vnitřek krabice, včetně poškozeného zboží.
Tyto informace nám pomohou situaci rychle vyřešit a navrhnout vám další postup.
Jsme tady pro Vás
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem nebo telefonicky (kontakty zde). Vážíme si Vaší důvěry a uděláme vše pro to, abyste byli spokojeni.